5 клас
(природознавство):
ü Дослідницький практикум
-
Дослідження
нагрівання тіл (різних за кольором і прозорістю) променями Сонця.
ü Міні-проекти (за вибором):
-
Чому
ми бачимо тільки один бік місяця?
-
Краплина або Де
ми втрачаємо воду?
-
«Професія»
дощового черв’яка.
7 клас
(хімія):
ü
Домашній експеримент
-
Взаємодія
харчової соди із соком квашеної капусти, лимонною кислотою, кефіром.
ü Навчальні проекти (за
вибором):
- Хімічні явища в природному довкіллі.
- Хімічні
явища в побуті.
- Використання хімічних явищ у художній
творчості й народних
ремеслах.
- Речовини
і хімічні явища в літературних творах і народній творчості.
8 клас (хімія):
ü Дослідницькі проекти
(за вибором):
-
Солі
в природі.
-
Солі
на практиці.
-
Вирощування
кристалів
9 клас (хімія):
-
Вивчити 10 гомологів метану.
-
Виготовити
моделі молекул алканів із підручних засобів.
10 клас (хімія):
ü Інформаційні проекти
(за вибором):
-
Будівельні
матеріали.
-
Парниковий ефект:
причини, наслідки.
11 клас (хімія):
ü Дослідницькі проекти
(за вибором):
-
Спирти: чи потрібні вони людям?
-
Феноли - забруднювачі довкілля?
5 клас
(природознавство):
ü Дослідницький практикум
-
Дослідження
нагрівання тіл (різних за кольором і прозорістю) променями Сонця.
ü Міні-проекти (за вибором):
-
Чому
ми бачимо тільки один бік місяця?
-
Краплина або Де
ми втрачаємо воду?
-
«Професія»
дощового черв’яка.
7 клас
(хімія):
ü
Домашній експеримент
-
Взаємодія
харчової соди із соком квашеної капусти, лимонною кислотою, кефіром.
ü Навчальні проекти (за
вибором):
- Хімічні явища в природному довкіллі.
- Хімічні
явища в побуті.
- Використання хімічних явищ у художній
творчості й народних
ремеслах.
- Речовини
і хімічні явища в літературних творах і народній творчості.
8 клас (хімія):
ü Дослідницькі проекти
(за вибором):
-
Солі
в природі.
-
Солі
на практиці.
-
Вирощування
кристалів
9 клас (хімія):
-
Вивчити 10 гомологів метану.
-
Виготовити
моделі молекул алканів із підручних засобів.
10 клас (хімія):
ü Інформаційні проекти
(за вибором):
-
Будівельні
матеріали.
-
Парниковий ефект:
причини, наслідки.
11 клас (хімія):
ü Дослідницькі проекти
(за вибором):
-
Спирти: чи потрібні вони людям?
-
Феноли - забруднювачі довкілля?
Немає коментарів:
Дописати коментар